ایجاد دود در تصویر
 
برق عشق

-      ایجاد اعوجاج در یک خط

 

کار را با یک لایه ی background  که با رنگ مشکی پر شده آغاز کنید . یک لایه ی جدید با نام dod ایجاد کنید. با استفده از ابزار paint brush  یک خط کلفت ایجاد کنید به طوری که وقطی خط را محو میکنیم زود پاک نشود. با استفاده از ابزار در   Smudge tool  برای ایجاد کشش به درون مارپیچ و مارپیچ کردن بخش هایی از خط سفید استفاده کنید.

 

      2-اصلاح کردن جلوه ی دود

 

   برای به ئجود آوردن بی نظمی بیشتر در دود از liquefy< filter   استفاده کنید .این ابزار بر خلاف smudge tool   محو کردن را با اعوجاج ارئه نمی دهد .

 

4      - ایجاد هاله

 

    لایه background   را غیر قابل رویت کنید . لایه ی جدید ایجاد کنید و آن را در زیر لایه ی  dod  قرارا دهید .کلید های  alt  و ctrl را همزمان نگه داشته و  Merge Visible  را برگزینید  . این عمل همه اطلاعات قابل رویت شما را بدون مات و کدر کردن تصویر از لایه های چند گانه به یک لایه ای که مورد هدف شماست کپی می کند . برای مات کردن این لایه از فیلتر Gaussian blur   استفاده کنید و مقدار Opacity  را به میزان دلخواه کاهش دهید .

 

     4-اضافه کردن noise  به صورت دلخواه

 

    در بالای لایه ی dod یک لایه جدید که با 50% خاکستری پر شده و به  Overlay mode  تنظیم شده ایجاد کنید و در آن از فیلتر noise  و یا grain  استفاده کنید

 

      5- وارد کردن جلوه ی دود در مقصد

 

      برای وارد کردن جلوه ی دود در مقصد جدید لایه ی dod  را با کشیدن و انداختن داخل مقصد جدید ایجاد کنید . مقدار و محل قرار گیری را به میزان دلخواه تغییر دهید .

 

   عناصر برای ایجاد جلوه های چند گانه ای که دارای ظواهر متنوع شده اند درون یک layer set  می توانند مجدداً ترکیب و از جایی به جای برده شوند

 

   6- برای ایجاد حالت واقعی بیشتر این جلوه ها را همراه تصاویر واقعی دود ترکیب کنید ، هر فایلی از دود که روی یک background  سیاه تصویر برداری شده است می تواند به سرعت یک عنصر دیگر را تولید کند و جلوه ی نهایی را به وجود آورد .هنگام آغاز کار روی عکس هر کانال عکس را به عنوان یک Selection  بار گزاری کنید  با استفاده از هر ابزار انتخابی نتیجه ی انتخاب را داخل یک مقصد دلخواه بکشید یک لایه ی جدید ایجاد و یک leyer mask   اضافه کنید و لایه جدید را با رنگ سفید پر کنید .تغییر اندازه ، میزان اعوجاج و میزان opacity  را به طور دلخواه تغییر دهید .

 

   شما می توانید با استفاده از خاقیت خود تجارب و تصاویر جدید و مناسبی بدست آورید که شما را مجذوب خود میکند.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.